måndag 19 maj 2008

Leva.


Vaknade för en timma sen ungefär, har hunnit fixa lite här hemma och dushat. Ska åka iväg vid tio med Kristina till Västerås - riktigt härligt! En underbar dag med min diamant, kan det bli bättre? Ser även att solen börjar skinna på lite igen, ja den här dagen blir nog strålande bra :) Ska ta en liten promenad med Roxy nu snart innan Kristina hämtar mig. Lite kaffe i magen kommer inte heller sitta fel. Igår bakade jag bröd och kladdkaka - undrar dock varför kladdkakan aldrig blir som den ska. Antingen för kladdig eller för "socker-kaks" aktig. Hm, beror kanske på receptet? Ikväll vid 19.00 har min lillasyster dansförställning, om jag är tillbaks från Västerås då så ska jag självklart dit och titta. Allt för henne :)
Älskling, du betyder så enormt mycket för mig. Önskar att orden räckte till, men det gör dom inte. Du är guldvärd! <3

Inga kommentarer: