måndag 12 maj 2008

Prinsessans dag!

Jag och baby sov fram till 14:00 idag, riktigt skönt! Ville egentligen sova vidare, men vi tog Roxy och gick ut en sväng istället. Vädret var såklart underbart idag också. Men om det stämmer som dom säger på vädret så ska det bli sämre från och med imorgon - det hoppas jag verkligen inte! Känns verkligen som om det är sommar, träden har börjat blomma ordentligt och det blir bara finare och finare här för varje dag som går. Lite färg har man också fått, speciellt armarna. Igår var vi nere vid sjön en sväng, önskar att jag tagit med mig badkläder så jag kunde badat, vattnet var så härligt. Doppade benen iallafall, Underbart! Vid 21:00 ska jag och baby kolla på "Sprängaren" på tv:n, myspys! Har redan kollat på en Beck-film idag, vill se mer. Mer Gundvald! Han är helt jävla klockren måste jag säga, vem gillar inte honom? :)

Idag blir lillasyster Pernilla 11år - Grattis Prinsessan! Önskar att jag kunde vara där o fira, men saker o ting är ju så komplicerat just nu, men det ordnar sig. Måste fixa en present till henne, så är det bara! Nu när hon är elva så måste man snart låsa in henne och lära henne ett och annat om livet i stort sett. Saknar & Älskar dig Pernilla, glöm inte det! <'3

Nej, nu måste jag fixa lite innan filmen börjar - Take care!

Inga kommentarer: