tisdag 29 april 2008

Måndag.

Vaknade tidigt idag, kändes riktigt jobbigt att gå upp men var tvungen att släppa ut hunden. Dagen kändes så segstartad, men det fixade sig med lite Kaffe i kroppen :) Tog med mig Ronja och gick och möte Älskling borta vid hans jobb när han slutade, skönt med en längre promenad. Trodde att det skulle börja ösregna först, men det kom bara lite regn - turligt nog. På vädret igår sa dom att det skulle vara fint idag, men det har varit blåsigt och jävligt, fan! Ge mig sommar och sol nu, tack! Jag älskling och Ronja tog en promenad ner till sjön lite senare, riktigt härligt faktiskt. Dock så försvann Ronjas boll ner under ytan och jag bedömde att det var lite för kallt i vattnet för mig att dyka ner efter den. Till mat blev det makaroner och rådjursbiffar, riktigt gott! Fick ta bussen in till Flen tio i åtta för o handla lite gott till kvällen, sagt o gjort, åkte till Flen. Träffade Eddy där, skickade över en inspelning från ett utav våra samtal i helgen, ja, han hade iallafall roligt åt det bra :) Kom hem, och då var Älskling ute och åkte lätt motorcykel som han köpt idag, Ja jag fick hoppa på helt enkelt - väl på så fanns det ingen återvändo. Men det var fan skönt ändå att åka trots att det inte var så jätte långt vi åkte, men ja, Älskling är överlycklig så då får jag också vara det :) Måste släppa ut hunden nu, och kommer inte på något annat att skriva om så. Take care!

1 kommentar:

carrolin sa...

Sååå sugen jag var på godis igårkväll!! Fan skulle visst att du var inne i Flen ju:( Idag har jag varit på långpromenad med hundarna. Så jäkla fint väder:) Lagom varmt. Måste träffas snart. puss