tisdag 29 april 2008

Släpp mig fri.

Jag känner en ångest som har funnits här ett tag, jag väcker mig själv och frågar; vem är jag? Jag kollar med hat på min spegelbild och jag får ett svar som jag inte vill. Känner en ångest blandat med bakfylla, sorg och hat. Tider har passerat men det är samma jag, tiden passerar snabbt men ingenting kan komma ikapp, men jag tackar ändå livet för de stunder jag har haft! Tänker tillbaka men drömarna är få, vägen tar slut men jag fortsätter att gå. Jag hör röster i mitt huvud som säger; Ordna allt! När jag kollar mig i spegeln ser jag en främling. Ensam igen i sitt patetiska lilla liv. Jag kan sväva högt men också sjunka lågt. (X), jag vill säga dig; förlåt! Jag stannar nu och tänker till, men ingenting blir som jag vill >> Släpp mig fri, låt mig flyga ifrån det här! Låt mig ta mig iväg och slippa det här, jag orkar inte längre, jag vill ta mig härifrån, vill sväva som fågeln fri bland moln.

Inga kommentarer: