onsdag 30 april 2008

Thoughts.

Du kanske tycker att jag är för envis, men då har du fel. Jag kämpar bara för det jag vill ha, för det jag vill. Kämpar till priset av vad det skulle vara värt om jag lyckades. Tills jag ligger döende om det behövs. Ingenting kan hindra mig, så det är inte värt att du försöker.

Tänk på allt du haft, och allt som du gett upp. Alla drömmar som du drömt, alla minnen som du glömt. Dina gröna ängar kommer aldrig mer igen. Om du inte letar, kan du aldrig finna det som gör dig hel igen. Ingen kan såra dig, det bestämmer bara du.

Även om det är som tyngst och alla tvivlar, Låt dom tvivla. Även om alla talar skit, Låt dom tala. Håll huvudet högt, högre, Högst. Kliv upp igen. Även om du är ängslig, ensam. Hitta modet. Bli odödlig, odödligare, Odödligast. Även om du inte orkar, Finn energi. Även om du inte kan, Försök. Tappa inte respekten, självrespekten, Livsrespekten. Lär dig av motvinden och håll medvinden så hårt du kan. Att våga misslyckas är att utvecklas!

Inga kommentarer: