lördag 5 april 2008

- Tröttlördag.

Jag ville verkligen inte gå upp i morse, men till slut tog jag mig ork till det. Gjorde i ordning lite frukost med baby och käkade. Vid ett tiden gick vi över till Carolin och Youssef en stund, Tindra fyller ju fem år, hon fick en liten slant utav mig och Patric. Försökte få henne att ge honom en kram med det verkade hon inte vilja - kanske lite blygg utav sig på det sättet? Vi drack kaffe och pratade en stund, och sen lånade vi fyra filmer av dom som vi har planerat att titta på ikväll - eller iallafall en utav dom. Vi drog därifrån igen vid två tiden och hem igen, det är ju bara tio minuters avstånd så det går snabbt, och vädret var ju riktigt bra. Dock så hade jag önskat att det varit lite varmare idag. Men jag ska absolut inte klaga :) När vi kom hem så blev det till att sätta sig ute en stund - eller det var vad vi hade tänkt. Men det blev inte riktigt så eftersom självklart, så duma som vi är ibland, så satte vi oss där det var fullt av piss-myror. Usch, det är obehagligt bara jag tänker på det. Kryper i hela kroppen. Baby flög upp snabbt, haha.. men måste säga, att det var en riktigt rolig syn :) Jag har fått klippa honom idag, och jag tror att det blev relativt jämnt och bra. Efter klippningen så lagade vi i ordning mat - fiskpinnar och makaroner, tredje dagen i rad! Nu vill jag inte ens tänka på det något mer, vart riktigt mätt efter maten faktiskt, och fick lägga mig o vila en stund. Men nu är jag uppe igen och skriver lite. Jag hoppas på att dagarna fortsätter att vara varma, men läste att det ska vara regn imorgon, nejnejnej jag vill inte ha. Jag vill ha sommar, NU! Men får allt ta o stå ut ändå, dagen igår var riktigt underbar faktiskt. Var inne i Flen en stund igår med Patric, Youssef och Tindra. Och självklart var Nemo med. Vi hade haft honom över natten, sen fick han åka in till Flen med oss och möta upp Youssef och Patric. Vi handlade lite, och jag träffade Kristina en snabbis. Sen hann jag med o träffa Natalie och Carro som jag inte träffat på evigheter. Det var riktigt trevligt faktiskt. Carro är en tjej som jag har känt i nio år nu, och hon är en riktigt bra människa. Helt fantastisk faktiskt :) .. Det var väl det jag hade tänkt att skriva ner idag. Take care for now! Kram

1 kommentar:

carrolin sa...

Ja, idag var det lite kallare=( Men det var mysigt och grilla ändå!! Nästa gång måste ni vara med!! grilla och en flaska vin/öl tillhör ju sommaren och våren. Såg med i tidningen att de skulle regna. Klart de ska göra de, bara för jag ska in till Flen=( Åhh vad jag vill att de ska vara sommar nu!! Går skolan på måndag och sen har jag hemmastudier i 4månader!! Så skönt det ska bli!! Kan vi leka mer ju=) Och gå våra promenader!! Va rädd om dig gumman!! Kram