söndag 27 april 2008

Sunny days.

Till att börja med;
Under flera dagar så har vädret varit helt fantastiskt, riktigt varmt och skönt och jag har njutit varje sekund av solen, börjar få lite färg faktiskt - härligt! Dock så känner jag att jag måste ta hjälp av ett solarium för att få den brunhet jag vill ha, men det är ju så dyrt. Men självklart blir det värt pengarna när man verkligen når det resultat man vill ha. Tiden går så snabbt nu känns det som, och sommaren är verkligen på väg - jag känner det. Ojojoj, jag längtar så enormt mycket. Men ja, vem gör inte det? :) Idag blev det så att vi köpte hund, en amstaff tik, riktigt fin måste jag säga. Och det verkar som om hon trivs bra här med mig och Patric, skönt! Senare så grillade Jag, Älskling, Carolin, Youssef och Barnen här hos oss. Det blev Flintastek och Potatissallad - riktigt gott, så härligt att grilla. Ja, det var trevligt faktiskt. Efter så upptäckte jag att det blivit så enormt mycket att diska, kändes inte alls kul men Jag och Älskling hjälptes åt att diska så det gick relativt snabbt, det är bra att vara två :) Nu ska jag ut och gå med hunden en sväng sen blir det nog säng-dags tror jag, är så enormt trött. Vi var uppe till Fyra i natt och gick upp tidigt också, känner mig helt slut. Plus att dagen varit rätt fartfylld. Hoppas på att solen skinner på imorgon ännu mer så man kan sola sig lite. Men det märks ..
-
"Jag mår inge bra, jag saknar dig." - Det skrev min lillasyster till mig idag. Det tog hårt.

1 kommentar:

carrolin sa...

Vilket tråkigt väder vi har idag:( Inge skoj alls ju!! Men kan vara skönt EN dag så med. Men inge mer=)
Synd de inte gick så bra med hundarna:( Inge skoj alls ju!
Nu ska jag äta frukost. Du sa att du skulle komma hit för sådär två timmar sen men du är en slöfis=)