söndag 6 juli 2008

5 Juli 08, min dag - inte den bästa .

Lägger ut en grymt fin bild på mig och Carolins dotter, Tindra :)

Som sagt, igår fyllde jag - 17år bara, men tiden går så snabbt så snart är jag väl 70år och bor på ett pensionärshem där jag kör rullstols rally i korridorerna med dom andra gamlingarna. Nej, nu vill jag inte tänka så.. Återigen då, min dag igår - var inte så bra .. familjen glömde bort mig, fick ett grattis-sms men inget mer än så. Dom hade inte en tanke på att ens träffa mig eller något. Nu vet jag iallafall vart jag har dom. Älskling gjorde allt han kunde för att jag skulle få en bra dag igår, tack så mycket Patric. Du är underbar :) Fick en fin klocka av honom, så åt vi gott och myste. Ja, om jag inte hade honom så hade dagen igår varit alldeles för hemsk. Jaja, nu orkar jag inte tänka mer på "familjens-diss" av mig igår. Ska åka och träffa Katarina någon helg nu snart, prata lite skit och ta en fika. Det ska bli riktigt trevligt faktiskt. Har inte träffat henne sen September föra året. Got a lot to catch up on. Just nu sitter jag bara o försöker fördriva tiden - vaknade vid 14:00 tiden idag, var skönt att sova ut lite. Och imorgon ska älskling upp tidigt o jobba. Så den här dagen kommer bestå av att ta det lugnt och kolla någon film sen, det blir nog "Four Brothers". Håller tummarna för att den är bra. Sitter och spelar Playstation2 rätt mycket - har blivit beroende av Tony Hawk Underground2 och GTA Vice City. Är grym på dom spelen, för att skryta lite ;) Ska försöka ta mig in till Flen en snabbis imorgon och träffa min vackraste Tina - hon har present till mig. She's so fuckin'g wonderfull. Vore ingenting utan min Inoo <'3 Under lite mer en ett halvårs tid så har jag inte umgåtts med så många, har mest varit för mig själv. Känner inte riktigt att jag vill umgås med massa "människor" - men håller i dom kära som jag verkligen vill ha i mitt liv. Nej, nu måste jag ut o ta friskluft, känner mig helt svimfärdig.

Tina Håkansson ,- du är mitt hjärta älsk! <'3

1 kommentar:

carrolin sa...

grattis i efterskott gumman!!! hade inte tillgang till en dator i gar tyvarr!!!

saknar dig!! far leka nar jag kommer hem!! hehe