fredag 4 juli 2008

.. and please don't cry

Imorgon är det min dag - fyller ju år då. Har ingen som helst aning om vad som händer då, fira med släkten kanske. Men det har jag ingen lust eller ork till känner jag. Men självklart, vill träffa mina kusiner, saknar dom riktigt ordentligt. Men det märks imorgon vad som sker. Just nu har jag tagit en paus från Tony Hawk Underground 2, har suttit och spelat det nästan hela dagen - är riktigt trött i fingrar och ögon. Men duktigare har jag absolut blivit :) Har så grymt ont i magen också, jävla magkatarr.. hoppas verkligen att det inte blir värre, då kommer jag inte stå ut. Åker in till akuten isåfall, förra sommaren var det hemskt. Jag kunde inte gå, inte stå, inte sitta, inte ligga. Allt gjorde för ont. Ja, det är inte kul att ha magkatarr direkt. Sitter och lyssnar på Guns N' Roses - Don't cry. Jag är förälskad i den låten. Jag och en gammal vän lyssnade mycket på den, det får mig att minnas mycket. Gamla tider som jag egentligen saknar.

Talk to me softly There's something in your eyes Don't hang your head in sorrow And please don't cry I know how you feel inside I've I've been there before Somethin's changin' inside you And don't you know Don't you cry tonight I still love you baby Don't you cry tonight Don't you cry tonight There's a heaven above you baby And don't you cry tonight Give me a whisper And give me a sign Give me a kiss before you tell me goodbye Don't you take it so hard now And please don't take it so bad I'll still be thinkin' of you And the times we had...baby

Inga kommentarer: