torsdag 10 juli 2008

When I grow up I wanna see the world, drive nice cars..

Har du någonsin älskat någon så mycket att du gjort allt för den? Inte uttrycket - utan verkligen gjort allt? När du förstör allt som försöker skada dom?

Idag är vädret riktigt härligt, helt underbart, fantastiskt! Nu är det sommar - eller? Umgicks med Kristina igår, riktigt trevligt. Åt pizza, snackade skit och bara var. Har blivit dålig på det här med att umgås med vännerna - några har till och med frågat mig om jag glömt bort dom. Och nej, det har jag inte. Men situationen är ohållbar - med tiden löser det sig förhoppningsvis, och mitt välmående blir bättre. Katten försvann i Måndags natt, och har ännu inte kommit hem. Vet att katter kan hitta hem trots att dom är flera mil borta - men det finns rävar, bilar och allt. Tittar ut hela tiden för att se om jag kan få en skymt av henne, om hon skulle dyka upp. Men det har jag gjort utan någon som helst lycka. Känns jobbigt, den katten är min favorit ;/
Försöker komma på hur jag ska bygga upp min hemsida som jag latjar med, bara för skojskull, ingenting seriöst direkt men.. kommer nog köra med svart, vitt, rött, grå färger. Snyggast så enlig mig iallafall :) Nu sitter jag och väntar på att älskling ska sluta jobba, ta en promenad med honom och hundarna vi är vakter åt. Åh, Carolin & Youssef - hoppas att ni har det bra i Marocko. Jag vill också åka utomlands och innan det här året är slut så lär det bli så, jag och älskling har pratat om det. Men för att göra det krävs lite mer pengar faktiskt, får ju iallafall in 4000kronor efter jag har sommarjobbat - börjar den 28:e Juli, på biblioteket. Rätt trist och kasst, men som sagt, Pengar är pengar helt enkelt. Väntar på att mina kläder ska komma som jag har beställt på internet, två par jeans, ett par mjukisbyxor och ett linne. Det går på 900kronor typ.. enligt mig är det billigt, jeans kostar så grymt mycket nu för tiden, läskigt nästan. Hoppas på att dra ut o köra lite bil idag - bruuum! Nej, nu måste jag hitta något annat tidsfördriv. Diska ;/ Ska döda alla flugor också som är här inne nu bara för att dörren står öppen. Om hundarna hade lite snabbare reflexer så skulle dom kunna äta upp dom - but hey, man kan ju inte begära allt för mycket.

Patric, du är underbar älskling. Jag hoppas verkligen att vi kan!, att det blir så. <'3

Inga kommentarer: