måndag 30 juni 2008

S

Nej, det här funkar ju inte. Åh, blir så arg. Jag och älskling omformaterade datorn där uppe - och självklart får vi inte internet att funka igen, så kasst. Jag försöker leka smart o försöka med både det ena o det andra, men ingenting vill funka. Snart åker den datorn ut genom fönstret - det kan jag lova! Fick det bästa uppvaknandet idag som man kan tänka sig, två dyblöta hundar som hoppar på en och skakar av sig vattnet i sängen, Yes! Uschnej, det var inte det minsta trevligt. Vattnet har inte funkat på hela dagen idag, så nu ringde jag älskling o frågade vad jag skulle göra - det roliga med det var att det var en sån simpel sak - Trycka in en svart knapp i källaren. - Men jag kan ju inte veta allt. Nu blir det till att diska och plocka i ordning lite, har iallafall städat sovrummet så gott det går, hatar ärligt talat att städa sovrum. Men nu är det gjort, nybäddat och fräscht. Underbart! Blir så trött på vädret nu, regn hela jävla tiden och det är hemskt, det ska ju vara sommarvärme ute nu med tanke på att det faktiskt är sommaren, snart går vi ju mot hösten. Skulle dock inte förvåna mig om det inte blir det minsta varmt o soligt i sommar - allt för att göra mig arg och irreterad. Suck! Det blev inget Mikael Persbrandt-mys igår, blev poker istället. Eller a, för älskling iallafall. Och hans kompis fördrivde tiden med Tecken 3, och jag bara "var" - tröttnade till slut o gick o la mig, kollade på någon film på tv:n ett tag sen somnade jag.. Känner mig trött hela tiden fortfarande, fast jag har fått lite mer sömn nu i två dagar. Tja, finns väl inte så mycket mer att skriva idag. "Välkomna bakom kulisserna på Elins- fartfyllda liv." - och såklart, Välkommen åter. :)

Tina Håkansson, du är min solstråle vännen!
Tiden kan inte skilja på oss, den har iallafall inte lyckats än. Du betyder massor för mig, finns här för dig trough time and space - föralltid! Älskar dig <'3

1 kommentar:

carrolin sa...

hehe kan du oversatta till mig?! ar allt bra dar hemma?? puss