fredag 27 juni 2008

Blixtrar & Dunder, Magiska under!

Jag är så grymt trött, har inte fått någon ordentligt sömn på länge nu. Får se hur länge kroppen klarar av att ta det egentligen. Just nu åskar det lite ute, så härligt och så mysigt. Hoppas att älskling kommer hem snart! Har fixat o städat lite, torkat golv osv. Det är något man måste göra varje dag för att hålla det rent helt enkelt. Men det sliter kraftigt på ryggen känner jag. Om en vecka o en dag så fyller jag år - längtar inte direkt, vill inte bli äldre. För rätt som det är så är man 60 och rynkig. Nej, tack. Ska åka till Göteborg någon gång snart hade jag tänkt, innan jag börjar sommarjobba. Vilket jag trots allt gör rätt sent. 28 Juli nämligen, usch.. hade velat gjort det nu i Juni men så blev det inte. Aja, åter igen.. får se om jag tar mig till Gbg, skulle vara skönt att komma iväg en stund, träffa lite människor och "leva livet" för några dagar. Har inte hört något från Carolin och Youssef - dom är ju i Marocko, men tydligen har dom ingen tillgång till någon dator eller så heller, det beror väl på det. Deras hundar är här, och har det bra verkar det som. Hemlängtan lär dom ju få snart, brukar vara så :) Sitter och försöker fördriva tiden tills älskling kommer hem, men jag tycker dock att allting går i slowmotion ändå. Telefonen har vibrerat hela dagen idag - Kan man inte få någon ro? Det är ju Fredag iofs, folk ska ut o festa o göra både det ena och det andra. Men ingenting som jag är sugen på.. Känns som om jag har blivit jätte seg och dålig på att göra saker nu, som om jag bara inte har någon lust. Kanske är så. Men lusten kommer tillbaka så småningom hoppas jag :) Igår träffade jag min lillebror Rasmus - han är så söt. Jag saknar honom hela tiden. Men när han blir lite äldre så kommer jag bara tycka att han är pest. Nej, nu har jag inte tid att blogga så mycket mer. Ska hoppa in i duschen sen blir det till att fixa lite mer här. Vill att det ska glänsa :)

Funderar på det där Du skrev - i vanliga fall skulle dom orden fått mig att sväva på moln, men inte den här gången. Orden kändes bara jobbiga, och dom ekar fortfarande i huvudet på mig. Hoppas på att kunnna reda ut det lite mer med dig, vill absolut inte att du ska missförstå och tro att jag blivit förbannad för det eller liknande. Men, det har sina anledningar till att det blivit "komplicerat".

Inga kommentarer: