torsdag 19 juni 2008

En närmare titt på Elin.

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV
1. Är du singel?: Nej, det är jag inte.
2. Är du lycklig?: Ibland, ibland inte.
3. Är du uttråkad?: Inte just nu faktiskt.
4. Är du ledsen?: Ja.
5. Är du italienare?: Inte vad jag vet om.
6. Är du cooling?: Självklart, på mitt egna sätt.
7. Är du från irland?: Knappast.
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta?: Dom har aldrig varit det så, nej.

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Jag gjorde det.
2. Har du någon gång blivit sårad?: Alldeles för hårt.
3. Har du någonsin tänkt på samma kille flera gånger under samma natt?: Det kallas kärlek.
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom?: Ja.
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna?: Ja.
6. Har du haft en hemlig beundrare?: Det har nog dom flesta.
7. Är du kär?: Ja, i min man.
8. Vill du gifta dej när du blir stor?: Jag är redan stor, och Ja det vill jag.

TVÅ ALTERNATIV
1. Bilddagboken eller lunar?: Bilddagboken
2. Hår eller ögon?: Ögon
3. Katter eller hundar?: Hundar.. eller både och.
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?: Några få bästa vänner!
5. Tv eller internet?: Internet, måste kunna blogga!
6. Coca-Cola eller Pepsi?: Coca Cola is the shit.
7. Utekväll eller romantisk hemmakväll?: Romantisk hemmakväll om jag har kille, annars utekväll.
8. Pengar eller lycka?: Pengar är väl lycka? Nej, lycka går före pengar.
9. Dag eller natt?: Beror på.
10. Msn eller mobil?: Mobil.

TIO "HAR DU NÅNSIN..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån?: Det har faktiskt aldrig hänt, brukar lyckas.
2. Brutit ett ben?: Ja.
3. Gjort nåt du ångrar?: Ja, det har jag gjort. Men har lärt mig att inte ångra utan blicka framåt.
4. Hoppat Bungee Jump?: Ja, en mini Bungee Jump.
5. Ljugit för någon du tycker om?: Tyvärr så har jag det, Ja.
6. Ätit en hel tårta?: Aldrig! - det skulle jag inte orka.
7. Gjort bort dig offentligt?: Haah, oja. Tusentals gånger.
8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen?: Ja.
9. Gråtit när ett husdjur dog? Ja.
10. Velat försvinna? Det också, Ja.

SENASTE
1. Telefonsamtalet du gjorde?: BästisErik :)
2. Telefonsamtalet du fick?: Kristina.
3. Personen du var med?: Älsklingen.
4. Roligaste grejen som hänt?: Katternas ryck.
5. Personen du smsade?: Eddy.
6. Du skrev till på myspace?: Alexander S.
7. Du kommenterade?: Bobitchotch Tina.
8. Du tillbringade natten med?: Älsklingen.

To be continued..

1 kommentar:

carrolin sa...

Ja då lärde man sig lite nya saker om dig=) Eller kanske inte?! hehe
Kommer ju sakna dig när vi åker men jag hoppas du är kvar här ute i skogen när vi kommer hem igen!! Annars får jag dra med dig hem till mig=)