onsdag 25 juni 2008

En Onsdag som alla andra Onsdagar.

Vaknade vid 13:00-tiden idag, så skönt att få sova ut lite för en gång skull. Men hundarna höll mig vaken relativt mycket i natt, så jobbigt. Men man står ut :) Nu måste jag ta mig i kragen och städa lite, som vanligt, städar hela tiden men alltid blir det stökigt igen - Hur kan det komma sig? Något riktigt äckligt är att vi har fått rätt mycket tvestjärtar inom hus och jag får panik när jag ser dom, så vidrigt! Blir det värre så får man allt ta o ringa antisimex. Sitter för tillfället och pratar lite med storebror Pontuz på msn, det var ett tag sen faktiskt.. Men sen så är det ju så att vi inte riktigt kommit överens den senaste tiden, vi har sett "världen" ur olika synvinklar. Men blod är ju tjockare än vatten - trots allt. Om en vecka så fyller han 22år, han blir bara äldre och äldre, men det blir ju iofs jag också. Han frågade om jag skulle komma då, tyckte att jag kan ta med mig Patric då om det finns plats i bilarna.. Vilket det lär finnas - men får se hur det blir med den saken. Nu är det städ-dags, upptaderar säkerligen lite senare :)

Inga kommentarer: