måndag 16 juni 2008

Fest i Flen, eller?

I Lördags åkte vi in till Flen då det var Fest i Flen - om man ens kan kalla det så egentligen. Jag och älskling åkte in med Carolin, Youssef, Deras barn och hundarna.. Gick runt lite och lät hundarna leka - ja, dom hade iallafall det kul. Jag missade E-type, men det var väl inte så mycket att missa egentligen. Kvällen var väl helt okej, bästa med allt var att jag fick dansa loss riktigt ordentligt, vilket jag har sett fram emot som mest. Umgicks med en massa vänner resten av kvällen, det var riktigt trevligt faktiskt. Dock hade jag önskat att Fest i Flen i år skulle ge lite mer - tydligen inte. Så kortfattat; Det var inte så lyckats som man hoppats på. Hela Söndagen sov jag bort, helt slut i kropp och själ. Har aldrig haft så ont eller mått så dåligt förut.. Kunde inte äta. Det tog en timma för mig att få i mig fem tuggor utav en rostad-macka, hade så fruktansvärt ont i gomen. Men nu börjar det bli bättre. Håller tummarna för att älskling är pigg lite senare så jag kan få mig en massage - det skulle sitta riktigt fint just nu :) Ajuste, självklart i Lördags.. åkte karusell med min lillasyster två gånger. Allt för henne!
Idag har jag städat en massa, bakat småfranska. Och dom vart riktigt goda tycker jag allt :) Just för stunden sitter jag och funderar på det "han" sa i Lördags; Elin, du vet redan." Och har kommit fram till att jag vet - men, det är mer komplicerat än man tror. Sitter och skriver i gåtor just nu, men vissa saker lämnas till att bli unspoken.

You took my heart and brooked it, didn't think I could stand the pain.

Inga kommentarer: