tisdag 17 juni 2008

It really doens't mather.

Det finns ingenting kvar för mig att säga, jag kan inte ens stoppa regnet från att falla ner i mina ögon. För en stund är jag svag. Så jag kan inte hålla mina tårar inne, och stoppa dom från att falla i natten. Stäng dina ögon och låt mig gå min väg. För baby, jag kan inte stanna, jag kan inte. låt mig älska dig, låt mig hålla dig hårt. Jag kommer inte kyssa dig när det betyder hejdå. Så lämna mig ensam i natten. Sakta passerar stunder förbi, samtidigt som jag går min väg och försöker att gå tillbaka och ändra tiden. Sakta slår minnena i mina tankar, bara delar av dom granskas.

1 kommentar:

clin sa...

Gumman!! Varför skirver du alltid i gåtor?? Lyssna på ditt hjärta och även på hans så löser allt sig. Jag lovar!!

Sitter nu med en påse på huvudet=) Nu jäklar ska dom dö ut!! Dessa små sakerna!!