söndag 29 juni 2008

Yippi Yoy, Yippi Yey!

Min plan om att tvätta fönstrena idag har gått i kras, efter att ha tvättat två fönster upptäcker jag dessa vatten fläckar - ja, det är för varmt o soligt för att tvätta fönstrena.. Så den idén var bara att utesluta. Får ta o göra det en annan gång, nog för att det säkerligen inte blir så mycket kyligare eller "o"soligare ute föräns sommarens-slut. Har ändå ändrat om lite i köket idag, flyttat blommor, kort osv.. jag är iallafall nöjd. Får se vad älskling säger när han kommer hem :) Såg ett meddelande från Mormor för en stund sen: "Hej, ska du med till Pontuz då?" Oops, säger jag. Skickat 12:16, tittar på klockan. Hoppsan! Pontuz, min bror, fyller nämligen år på Onsdag därför skulle dom dit idag. Men det hade jag ingen tanke på, hade helt missat det. Trots att dom sa redan igår att dom skulle åka idag - Smart Elin! Aja, det blir fler turer dit så.. ingen skada skedd. Skulle ändå vara skönare att åka dit utan mormor o dom, orkar inte med ...- Ja, dom kan vara rätt jobbiga faktiskt! Får se om jag lyckas få med mig älskling dit någon gång - det märks! :) Nu måste jag ta o fixa det sista för idag, imorgon blir det övervåningen som ska städas o grejas på. Men jag har verkligen ingen städ-lust kvar, men vad ska man göra? Någon måste ju..

När Älskling kommer hem blir det mys framför tv:n med honom och Mikael Persbrandt - Kolla Beck såklart! Gunvald i mitt hjärta..! Skönaste skådespelaren någonsin, ja han och Vin Disel :) Såg föresten en film med Vin Disel igår "natt" - hette Boiler Room tror jag, lite kass var den allt men faktiskt helt OK att titta på. Handlade om aktier och grejer, dom lurade folk att köpa aktier på projekt, forskning och grejer som inte fanns. Vilket gjorde dom till miljonärer. Och det var bara folk i 20års åldern som "arbetade" Aja, nog snackat om den. Bara att ladda hem filmen så kan ni titta, se vad ni tycker. Höh! :) Nog skitsnack nu om helt ointressanta saker - Back To Work!

BABY BOY - <'3

Inga kommentarer: