lördag 14 juni 2008

Blod är mycket tjockare än vatten.

Fick syn på mina två små-kusiner igår inne i Flen, vid hopptornet. Fest i Flen har ju börjat, så självklart är det en massa karusell-åk och andra saker som gäller, både för dom yngsta och äldsta. Mina två kusiner var vid hopptornet, och ord kan inte beskriva hur glad jag blev av att träffa dom. Har nog inte sett dom på några månader.. Passade på att ta en massa kramar av dom båda, det ger så mycket lycka, kärlek och hopp så det är svårt att förstå. Tänk egentligen att två "små" ungar kan ge än så mycket bara utav kramar. Men det gör dom. Speciellt Jennifer och Samantha, dom är mina änglar, lyser upp mina dagar och fyller dom med positiva egenskaper. Fick även syn på lillebror Rasmus och lillesyster Pernilla inne i Flen, saknaden är stor för dom. Mina två närmsta och allra bästa syskon helt enkelt, aldrig att något får hända dom. Jag skulle nog gå under då. Pernilla, Rasmus, Samantha och Jennifer är allt för mig. Dom vackraste människorna som finns i världen i mina ögon - vet inte vad jag skulle ta mig till om dom försvann.. om dom plötsligt vore borta ur mitt liv. Dom är mina ögonstenar, mitt allt. Och jag vet att, speciellt Pernilla och Samantha, ser upp till mig så enormt mycket. "Elin, kan du sminka mig som dig. Elin, kan du fixa mitt hår som dig. Elin, får jag vara med dig. Elin Elin Elin" - Och det är så sött. Men det händer ofta att jag funderar på, vad är det egentligen dom ser upp till? Men självklart är det inte så dom ser det, och tur är väl det. Dom är mina underbarn, mina ögonstenar, kortfattat; mitt allt! Jag hoppas så innerligt att dom aldrig får se dom dåliga sidorna hos mig, trots att jag är väl medveten om att det är svårt att undvika det.
Pernilla, Rasmus, Samantha och Jennifer - jag älskar er mest av allt! <3
-

Nu är Fest i Flen igång, och ikväll uppträder E-type, och självklart är det ett måste egentligen. Är inte riktigt bestämt än dock om man ska in till Flen eller inte, allt med bussar och grejer är så krångligt.. Självklart känner jag ett starkt behov av att åka in till Flen då jag vill överta Disco-tältet, var så längesen som jag verkligen fick dansa loss ordentligt, och jag känner att det allt är på tiden nu. Skulle vara så härligt! Har ioförsig lovat Natalie och Eddy att vi ska dansa lite ikväll, och det löftet ska jag försöka att inte bryta :) Vänner är viktigt. <3

Det är 4månader idag för mig och älsklingen, har inte tänkt på att det bara är en sån kort tid - känns som evigheter, men det är det ju inte. Men jag gnäller inte, trivs så enormt bra med honom. Han är fantastisk, underbar! Mitt hjärtegull.

Inga kommentarer: