torsdag 12 juni 2008

Sommaren är kort - blåsväder!

Mina förhoppningar om att sommaren verkligen var här nu är som bortblåsta av vinden som övertar ute. Hoppas verkligen att vädret blir bättre igen nu till helgen, Fest i Flen med blås väder - Nejtack! Stackars E-type isåfall, han kan inte ha det lätt då med sitt långa hår ;O
Har funderat mycket på hur en del människor egentligen tänker.. har kommit fram till det att, Dom tänker inte alls! Agerar först, tänker sen. Dom inser inte vilka konsekvenser deras handlingar kan leda till. Och om dom väl gör det så är det redan försent. Nej usch säger jag bara. Har ingen som helst respekt för "er". Vi får se till slut vem det är som skrattar. För erat agerande tjänar ingenting till. Ni förlorar bara på det - hoppas det var värt det :)

Umgicks lite med Eddy i Tisdags, och jag måste säga det att jag har lika kul varje gång faktiskt. Den människan är guldvärd, helt fantastisk. Vissa människor släpper jag aldrig taget om :) Eddy, kom ihåg allt jag sagt till dig.. det gäller livet ut. Du betyder så enormt mycket för mig! När man är som mest nere så kommer du där och lyckas alltid sätta ett leende på ens läppar - det är en gåva du har, och det gör dig till en sån vacker och underbar vän. Jag älskar dig vännen, och jag ställer alltid upp för dig som du gör för mig. <3

Inga kommentarer: